Оплата та Доставка


Шановні покупці!

На даній сторінці міститься детальна інформація про процедури доставки замовленого товару, його оплати, а також обміну і повернення в разі потреби.

Доставка здійснюється на будь-яке відділення Нової Пошти або кур'єром цієї служби. Відправлення на пошту здійснюються кожен робочий день близько 18:00, отже, замовивши товар раніше цього часу ви, швидше за все, зможете отримати його вже на наступний день. Винятки становлять віддалені населені пункти, куди вантажі йдуть довше доби.

Оплатити замовлений товар можна двома способами - передплата на карту Приватбанку (номер карти повідомить менеджер в процесі підтвердження замовлення) і оплата післяплатою на відділенні або на руки кур'єру Нової Пошти (за даний вид оплати Нова Пошта бере комісію в розмірі 2% від вартості товару + 20 грн. Дану комісію, як і доставку товару, оплачує покупець).

При отриманні товару на пошті або у кур'єра клієнт повинен переконатися, що товар відповідає замовленому і на ньому немає дефектів. Прийнявши замовлення у служби доставки ви автоматично підтверджуєте належну якість товару.

Згідно чинного законодавства України, товар належної якості може бути обміняний на аналогічний (інший) товар, а також повернений продавцю протягом 14 календарних днів з моменту покупки. Для цього на товарі мають бути збережені всі бірки (наклейки, нашивки) виробника. Тому, будьте ласкаві, щоб уникнути нерозв'язних ситуацій - не відривайте бирки, поки не переконаєтеся, що товар влаштовує вас за розміром, фасоном, кольором тощо.

У разі необхідності повернення/обміну товару, клієнту необхідно заповнити невеличку анкету для спрощення процедури повернення або обміну. Після отримання заповненої анкети наш менеджер зв'язується з клієнтом і уточнює деталі обміну/повернення. Транспортні витрати на повернення і обмін товару належної якості покриваються покупцем. У разі повернення грошей на банківський рахунок або карту можливі комісії банків також покриваються клієнтом.